collalloc-banner-01.gif


Fitness club Hanky Kynychové Hejbej se TV Břišní pekáč s Hankou Kynychovou Nadační fond Hanky Kynychové - kynychova-nadace.cz E-shop kynychova-shop.cz

Nápad: Pojďme ještě zhubnout do Vánoc!

Nápad: Pojďme ještě zhubnout do Vánoc!Možná si řeknete, že jsem se úplně zbláznila, ale přísahám, že tento nápad není z mé hlavy. On totiž zdaleka není jen z jedné hlavy….

A mě připadalo sobecké se s vámi o tento trochu „bláznivý nápad“ nepodělit. Ale abyste mi opravdu věřili, tak vám prozradím, kde a jak jsem se k tomuto tématu dostala. No, kde jinde, než mezi lidmi, které mám dennodenně vedle sebe – tedy s návštěvníky fitka. Před měsícem a půl, tady před šesti týdny, si začala stravu hlídat moje manikérka. Začala si připravovat jídla s sebou a jedla přesně po dvou hodinách. Teď si možná někdo povzdechl: „Asi na to má čas, který já nemám, dělá jenom nehtíky a nic víc….“ Protože ji znám dlouho, musím na její obhajobu říct, že nemá jen na práci pečovávat ženám o nehtíky, ale že je to matka také tří dětí (ve věku 18, 13 a 5 let) a pracuje deset hodin denně. A přesto to stíhá! Stíhá jak chystat svoji pravidelnou stravu, tak i pohyb.. Podařilo se jí zhubnout 6,5 kg, vypadá skvěle. Další věc, kterou změnila je ta, že každý druhý den chodí běhat,. V 8:00 dá malou Nikolku do školky a na dvacet minut si jde volným tempem zaběhat kolem Vltavy. To proto, aby už v 9:00 měla první klientku, které udělá radost krásnými nehtíky. Pokud to chcete zkusit podle vzoru mé manikérky, tak tady vám poskytla svůj dvou denní jídelníček….

1) Den

Snídaně: krůtí šunka - 1 plátek, sýr tvrdý - 1 plátek, žitný chléb 1ks, rajče 1-2ks,čaj

Svačina: müsli tyčinka 1ks

Oběd: fazole 80-100g, vejce natvrdo 1ks, káva, voda

Svačina: puding slazený Irbis, použít nízkotučné mléko 100-120g

Večeře: kuřecí prsa 50g, zeleninová obloha, voda

2) Den

Snídaně: fitness Nestlé 60-80g, mléko nebo kakao

Svačina: ovocný salát 100-150g, voda 0,3l

Oběd: zapečené těstoviny se šunkou (80g těstovin a 50g šunky), káva / voda

Svačina: dietní koktejl

Večeře: rybí filé na másle 50-70g, použit minimum tuku, vařené brambory 100g

Dalším impulsem k napsání tohoto článku je moje klientka, která pravidelně navštěvuje 2x týdně lekci H.E.A.T. PROGRAMu. Jednou jsme si povídaly v šatně, že po každém porodu (má dvě děti) bývala na sebe tvrdá. Vždy si začala hlídat, co jí a jak si jídlo připravuje, a že se teď na vše vy…. A opět se i ona na sebe zdravě naštvala. Najela na svůj, kdysi dodržovaný jídelníček a za tři týdny zhubla 4 kg, spadlo ji bříško a zpevnil se jí zadek - hlavně se jí slušně vytvarovali hýždě.

I ona vám poskytla nakouknutí do svého jídelníčku.

SNÍDANĚ: sójový rohlík s medem a vlašskými ořechy, ovocný salát-banán, kiwi, med

SVAČINA: sušené švestky knäckebrot, ovoce

OBĚD: těstoviny se špenátem, kuřecí plátek s hráškem a kukuřicí

SVAČINA: bílá Activia s medem a sekanými mandlemi

VEČEŘE: salát z červené řepy s tuňákem, brokolice s 20% eidamem, olivoví olej

„V případě večerního hladu chroupu mrkev. Celý den popíjím neperlivou vodu s citronem. Místo cukrů-med, místo tuků-olivový olej, vlašské ořechy.“ Petra postupovala podle knihy, kterou ovšem brala s rezervou a takto udělejte i vy. ZDROJ: Antónie Mačingová-ZHUBNĚTE JEDNOU PROVŽDY Název té knížky zní šíleně, ale je fakt zajímavá. Jen mám poznámku - ta paní, co to napsala, evidentně nemiluje pohyb a s tímto stravováním jistě zhubnete i bez něj. Já si ale myslím, že být hubená, nebo mít hezkou postavu, jsou dvě rozdílné věci, takže já to rozhodně kombinuji s pohybem…. A do třetice, příběh jednotu muže, ať to není jen o nás holkách. Tento muž se pustil do hubnutí, před Vánocemi se slovy: „Ať nejsem po Vánocích jako prase.“ Řekl si, musím sundat několik kilo, které dokážu klidně přes Vánoce přibrat. Jeho počínání bylo i pro mne hodně poučné, znám tohoto muže již dlouho, asi tak šest let a tyto hubnoucí periody mívá pravidelně 2x do roka. Klasika - před dovolenou a před Vánocemi. Vždycky mu stačilo měsíc dobře jíst, trošku cvičit se zátěžemi v posilovně, a protože je to chlap, a my víme, že mužské a ženské tělo fungují jinak, vždycky byl za měsíc krásně vysekaný, tzn. „svalnatej“. Ale přeci je mu už také přes třicet a tentokrát i on sám musel daleko více upravit jídelníček a 2x týdně po 30-40 minutách cvičit.

I on vám poskytl svůj jídelníček.

1. Den

7:30 jahodové müsli s mlékem

10:00 rýže + šunka

12:00 rýže + kuřecí maso

14:00 proteinový koktejl 65% bílkovin

16:00 rýže + kuřecí maso

18:30 2x ovocný tvaroh

21:00 proteinový koktejl 85% bílkovin

2. Den

7:30 cornflakes + ovocná přesnídávka

10:00 2x ovocný tvaroh

12:00 těstoviny + eidam 30%

14:00 proteinový koktejl 65% bílkovin

16:00 těstoviny + vepřové maso

18:00 cottage + celozrnné pečivo

20:30 proteinový koktejl 85% bílkovin

No, a já jsem se k nim přidala také. Sice mám svých deset hodin týdně, kde předcvičuji a vedu hodiny H.E.A.T. PROGRAMu, Břišního pekáče a Step body, ale více než 10 let jsem netrénovala v posilovně. A tak jsem si přidala 2x týdně po 20 minutách cvičení v posilovně a začala jsem si více hlídat stravu. Protože - to bychom měli vědět všichni - jedině ve svalech se štěpí cukry a bez svalů je naše tělo ochablé, bolavé a smutné. Svalů se nikdo bát nemusí. Tady je i můj jídelníček a tréninkový plán. Cvičení v posilovně formou kruhového fitness tréninku.

První trénink

Ramena - stahování kladky 25x prsa - peck deck,2ox břicho - sedy lehy se zátěží 5kg 25x paže - triceps 15x, biceps 15x nohy - zakopávání a před kopy 15x Vše ve třech sériích.

Druhý trénink

záda - veslo 15x prsa - rozpažky 15x břicho - úklony do stran šikmé břišní svaly. nohy - leg press 15x nohy - vnitřní a vnější stehna 25 – 30x Vše ve třech sériích.

Jídelníček

Snídaně - kukuřičný chléb s Lučinou a rajčaty-5-6 kusů, káva a sklenice vody s citronem Svačina - koktejl sacharidový nebo sacharidová tyčinka Oběd - kuřecí rizoto, míchaný zeleninový salát Svačina - kukuřičný chléb šunka a mandarinka. Večeře - rybí filet, zeleninový salát Večeře - proteinový koktejl

Druhý den

Snídaně - tmavý chléb s Lučinou, káva, sklenice vody s citronem Svačina - koktejl Oběd - losos přírodní s bramborem, rajčatový salát Svačina - zavináč nebo syrečky s tmavým chlebem Večeře - restovaná cuketa, kuřecí maso, brambor

 
Fitness club Hanky Kynychové Hejbej se TV Břišní pekáč s Hankou Kynychovou Nadační fond Hanky Kynychové - kynychova-nadace.cz E-shop kynychova-shop.cz